Mobilbank

Få Mobilbank på din iPhone, iPad, Windows Phone og Android telefon.
SMS 'MB' til 1233 *

Med Mobilbank og internetadgang kan du klare en lang række af de mest almindelige bankforretninger, hvor du end befinder dig.

 

Se introduktionsvideo til Mobilbank

 

             

Kom godt i gang

Mobilbank findes til iPad, iPhone og Android telefoner.

Download apps

Hent app’en i Google PlayÅbner i nyt vindue og i AppStoreÅbner i nyt vindue - søg på: Nordea, eller brug QR koderne herunder.

Nordeas Android-app er optimeret til Android OS 2.3.3. og over. Den kan også downloades på Android-telefoner med en nyere version af styresystemet, men der ydes i øjeblikket ikke support på disse.

iPhone app'en virker til iOS6 og over.

 

 

 

Log på

Du skal bruge 2 ting for at logge på:

1) En aktiv Netbank
2) Dit NemID

Det er kun hvis du vil betale til andre, at du skal bruge en nøgle fra dit NemID kort.

Husk altid at logge ud når du er færdig.

Muligheder med Mobilbank

Mobilbank findes i en dansk og engelsk udgave. Se introduktionsvideo til Mobilbank.

 

  • Mulighed for at skrive en personlig tekst som vises på din konto (nyt pr. 25.3.2014)
  • Forbedret betalingsoversigt med summering af betalinger pr. konto (nyt pr. 25.3.2014)
  • Forbedret iOS7 brugergrænseflade til iPhone og IPad (nyt pr. 25.3.2014)
  • Vælg "Overfør til dig" og du kan overfører penge mellem dine egne konti uden brug af NemID nøgle
  • Vælg "Betal til andre" og du kan betale til andre og regninger. Her skal du bruge en nøgle fra dit NemID.
  • Send penge via Swipp uden brug af nøgle fra dit NemID
  • Se reserverede beløb på dit Visa Electron eller Nordea Pay
  • Du kan også se dine kort:
    - Se dine MasterCard transaktioner
    - Se dine forsikringsbetingelser til dit MasterCard, både rejseforsikring og købsforsikring
    - Spærre dine kort
  • Har du lån, fremgår saldoen. Du kan ikke klikke på lånet og se transaktioner eller detaljer.

Du kan her se en oversigt over hvordan og hvor du kan betjene dig selv-
hele døgnet.

Sikkerhed

For at logge på din Mobilbank skal du bruge følgende:

  • En aktiv Netbank
  • Dit NemID

Når du overfører til dig selv skal du ikke bruge NemID. Det er kun hvis du vil betale til andre, at du skal bruge en nøgle fra dit NemID kort.

Husk altid at logge ud når du er færdig

Regler for sikkerhed

  • Pas godt på dit NemID.
  • Spær dit nøglekort, hvis du mister det, eller det kan være blevet kopieret.
  • Fjern dit mobilnummer i den almindelige Netbank, hvis du mister din mobiltelefon.

Spærring

Ønsker du at spærre dit NemID-nummer, dit nøglekort eller din Netbank, så gør et af følgende:

  • ring til Hotline på 70 33 60 60
  • ring til Spærreservice på 33 33 22 49
  • kontakt din filial.

Browserversion

Indtast m.nordea.dk i browseren på din telefon.

Log på

Du skal bruge 2 ting for at logge på Netbank på din mobil i browser versionen:

1) Dit bruger-id, som enten er dit NemID-nummer eller dit cpr-nr.
2) Din Mobilbankkode, som er din selvvalgte seks-cifrede Mobilbankkode.

Du er nu logget på Netbank på din mobil.

Det er kun hvis du vil overføre penge eller ændre din Mobilbankkode, at du skal bruge en nøgle fra dit NemID kort.

Husk altid at logge ud når du er færdig

Du kan aktivere og deaktivere din Mobilbank, når du er logget på Netbank. Du kan også ændre din Mobilbankkode samme sted eller på mobiltelefonen i Mobilbank.

 

Swipp er en del af Mobilbank.

Swipp er en let måde at sende penge via din mobiltelefon til venner eller familie. Du kan sende op til 3.000 kr. om dagen, og der er intet loft for, hvor meget du kan modtage. For at kunne swippe, kræver det at du og den du sender penge til, har tilmeldt sig Swipp. Dette kan du gøre fra din mobilbank eller på swipp.dk

Læs mere om Swipp, og se hvordan man swipper her
* SMS koster 0 kr. + alm. sms takst.
Cookie Reports - Nordea Cookie Policy