Kundeservice og klager

I Nordea gør vi vores yderste for at give gode kundeoplevelser. Vores mål er at yde den bedst mulige service og lytte til vores kunder. Vi ønsker hele tiden at blive bedre i alt, hvad vi gør, hvad enten det handler om at udvikle nye elektroniske løsninger, give dig personlig rådgivning eller finde en ny betalingsløsning til din virksomhed.

Det er vigtigt, at du er tilfreds med vores service og rådgivning. Lever vi ikke op til dine forventninger, vil vi gerne vide det, så vi kan gøre noget for at blive en bedre bank for dig.

Hvis du vil klage

Det kan ikke undgås, at vi begår fejl fra tid til anden. Når der sker en fejl, eller der opstår et problem, er det vigtigt at vi får rettet op på det der, hvor fejlen er opstået, så vi kan lære af det og forbedre os. 

Du har mulighed for at:

Ikke tilfreds med klagebehandlingen

Er du ikke tilfreds med behandlingen af din klage, er du velkommen til at kontakte vores kundeservicechef, som er klageansvarlig for Nordea.

Du har mulighed for at:

  • Sende din klage online 
  • Eller send et brev til:
    Nordea
    Postboks 850, reg. nr. 5662
    0900 København C
    Att.: Kundeservicechefen

Hvis du fortsat ikke er tilfreds med behandlingen af din klage, kan du som privatkunde klage til Pengeinstitutankenævnet.Åbner i nyt vindue