Derfor synes vi du skal skifte bank til Nordea

Som den største bank i Norden har vi ekspertisen og løsningerne til at håndtere alle områder af din økonomi. Vi vil gøre, hvad vi kan for at hjælpe dig med at realisere dine drømme. Vores mål er at levere de løsninger der passer bedst til dig og prøve at løse finansielle udfordringer på din vej.

Som relationsbank kan Nordea hjælpe dig, når du har brug for det. Du kan kontakte os døgnet rundt på den måde, der passer dig bedst.

Som ny kunde i Nordea får du den hjælp, du har brug for til at opretholde en sund økonomi.

Altid tilgængelig

Du bestemmer hvornår og hvordan, du vil bruge Nordea.  Vi kan hjælpe dig hvor som helst og når som helst – ved et fysisk møde, over telefonen eller et onlinemøde via Nordeas Netbank eller Mobilbank. 

Du kan kontakte os døgnet rundt hele året via vores kundeservice, som vi kalder Nordea 24/7.

Selvbetjening

Måske har du ikke brug for direkte kontakt med os, men du har altid adgang til et overblik over din økonomi. Med vores online- og mobilløsninger kan du foretage betalinger og tjekke dine konti, uanset hvor du er. Hold styr på din opsparing, dine investeringer og dine terminsydelser via vores selvbetjeningsløsninger.

Du kan også følge os på de sociale medier, læse blogs og analyser fra vores mange eksperter og følge udviklingen på de finansielle markeder via Nordea Investor.

Løsninger til alle dine behov 

Vi tilbyder mange former for finansielle løsninger – fra kort og forsikringer til opsparing og pension. Vores specialister kan rådgive dig fx om køb af din drømmebolig, den rigtige pension til dine fremtidige behov og de rigtige forsikringer, før du får brug for dem.

Vi har et fleksibelt kundeprogram, der kan tilpasses dine behov.

Hvis du samler alle dine bankforretninger hos os, får du ekstra fordele via vores fordelsprogram.