brief vinder prestigefuld magasinpris

Nordea Private Bankings kundemagasin brief høstede i år prisen for 'bedste startopslag' i den prominente prisuddeling for fag- og specialmagasin hos MDID (magasindesignere i Danmark), der afholdes årligt.
Article image - dirigent Thomas Søndergård
Opslaget der vandt beretter om den danske verdensklasse dirigent Thomas Søndergård, hvor han filosoferer over emnet 'talent' og hvad der netop har gjort at han har fået succes. Du kan helt eksklusivt læse opslaget ved at klikke på linket under 'Læs mere.' 

Efter at have været nomineret i en årrække, var det første gang at det lykkedes for brief at hente en statuette med hjem.
”Jeg er utrolig stolt af at vi modtager denne pris, vi lægger altid et meget stort arbejde i at producere hvad vi mener, er branchens bedste kundemagasin” siger Jesper Phaff Mørck fra brief-redaktionen.

brief var også nomieret i fire andre kategorier, bl.a. årets featureartikel og bedste forside og det er godt gået.

”At være nomineret i MDID er flot. Mange magasiner ville være glade bare for en enkelt nominering, så fem nomineringer er utrolig flot - og at løbe med sejren i årets startopslag, er virkelig flot i en sådan hård konkurrence”. siger Karen Gahrn fra Datagraf Communications, som er Nordeas samarbejdspartner på brief.

Du kan se Nordeas kåring og de andre nomineringer på hjemmesiden for MDID, som du kan finde ved at klikke på linket under 'Læs mere.'