Nordea Private Banking eBranch

I en travl hverdag har du brug for, at din bank er der, når du har tid. Derfor åbner vi, som Danmarks første Private Banking-afdeling, en eBranch, hvor du kan blive betjent online - også om aftenen og i weekenden.

Online rådgivning Udvidede åbningstider Online rådgivning

Online rådgivning

Kendskab og et godt forhold til vores kunder er afgørende for os. Derfor ønsker vi at være i løbende kontakt med dig og sikre, at alt er, som det skal være. Men vi har også forståelse for, at mødet i banken kan være svært at finde tid til i en travl hverdag.

Derfor har Nordea valgt at åbne Danmarks første Private Banking eBranch, hvor din bankfilial er at finde online istedet for fysisk. Det betyder, at du vil have et team på ca. 20 rådgivere, som står klar til at betjene dig over pc, mobil eller tablet. 

Med vores eBranch kræver det blot en internetforbindelse at få adgang til hele din bank.

Udvidede åbningstider

Udvidede åbningstider

Når du bliver kunde i vores eBranch, kan du også nyde godt af vores udvidede åbningstider, så det bliver endnu nemmere for dig at komme i kontakt med os.

Ikke nok med at vi holder åbent til kl. 20 alle hverdagsaftener, så er vi også til rådighed fra 10-16 i weekenderne.