Chat Åbner i nyt vindue Find os Åbner i nyt vindue

Spar tid på betalinger og bogføring med Roger

Roger er en international Fintech virksomhed, der hjælper virksomheder med at automatisere finansielle opgaver. Ved at automatisere dine betalinger og din bogføring, får du tid til at udvikle din virksomhed.

Automatisering der frigør tid

I samarbejde med Roger, tilbyder vi dig muligheden for at automatisere dine finansielle opgaver, så du kan frigøre mere tid til det der er vigtigt for din virksomhed. Ved at forbinde dit økonomisystem til Nordea Corporate Access Lite og Roger, får du mulighed for at automatisere alt lige fra udgiftsregistrering til bogføring og betalinger. 

Rogers digitale løsning lever sammen med dit økonomisystem, og lader dig opsætte simple regler for, hvordan dine udgifter skal håndteres, hvem der må godkende, samt hvordan der skal bogføres – du styrer helt selv, hvor meget og hvad der skal automatiseres.

Vidste du at…

Virksomheder der anvender Roger i gennemsnit oplever en reduktion på 30 % i deres udgifter til bogholdere og revisorer, og en nedgang på 90 % i menneskelige fejl relateret til bogholderi, godkendelser og betalinger.

Nem udgiftsregistrering

Roger - Udgiftsregistrering

Slut med at gemme gamle kvitteringer. Send en mail, upload, eller tag et billede af dine regninger og kvitteringer, og lad Roger klare resten. Roger scanner automatisk dine udgifter og sender dem direkte til dit økonomisystem, så du slipper for manuelt at indtaste dem – nemmere bliver det ikke.

Workflows


 
Roger - Bogføring

 

Med Roger sætter du selv dine godkendelses- og betalingsregler op, så det passer til din virksomheds behov og workflows. Du kan f.eks. sætte regler for godkendelse af betalinger og kategorisering af udgifter, baseret på alt lige fra beløb til valuta, afdeling og medarbejder. 

Betal til tiden

Roger - Betaling

 

Lad Roger håndtere dine betalinger. Når dine regninger er godkendt i Roger, sørger Roger for, at de betales inden forfaldsdatoen via Nordea Corporate Access lite. Roger bogfører derefter betalingerne i dit økonomisystem. På den måde slipper du for at bekymre dig om overskredne forfaldsdatoer og ubetalte regninger.

Sådan kommer du i gang med Roger

Er du erhvervskunde i Nordea kan du nemt og hurtigt komme i gang med at spare tid. Før du kan bruge Roger skal du være tilknyttet Corporate Access Lite. Corporate Access Lite er Nordeas integrationsløsning, som gør det muligt at forbinde dine bankkonti med Roger.
Du kan læse mere om Corporate Access Lite her

Pris for Corporate Access Lite

Månedligt gebyr (op til 3 konti)100,- DKK
 
  1. Klik på «Bestil Corporate Access Lite til Roger»
  2. Udfyld formularen og klik send
  3. Aftalen sendes til underskrift i din virksomheds e-boks
  4. Når aftalen er underskrevet og aktiveret, kontakter Roger dig, for at hjælpe dig i gang
  5. Læn dig tilbage og lad Roger tage sig af din bogføring og betalinger 

Hvad koster Roger?

Roger tilbyder 3 forskellige pakker. Antallet af månedlige bilag/betalinger afgør, hvilken pakke der passer til din virksomheds behov.

Læs mere om de forskellige pakker og priser herÅbner i nyt vindue

Vil du også spare tid på betalinger og bogføring?

Med Nordea Corporate Access Lite og Roger, får du mulighed for at automatisere alt lige fra udgiftsregistrering til bogføring og betalinger.

Bestil Corporate Access Lite til Roger