Nordea panelet

Nordea Customer Panels - ideas 

Tilmeld dig Nordea panelet.

Hjælp os med at blive bedre

Tilmeld dig panelet nedenfor

Hjælp os med at blive bedre

Hvis du gerne vil være med til at påvirke udviklingen af Nordea, har du mulighed for at tilmelde dig et af Nordeas paneler.

Medlemskab:

  • Som deltager bliver du løbende inviteret til at deltage i undersøgelser på nettet.
  • Til gengæld for din tid får du en direkte kommunikationslinje til Nordea, og din mening om vores produkter og service ydelser går direkte videre til vores forretningsudviklere. 

Er du interesseret, kan du læse mere nedenfor og tilmelde dig ved at udfylde formularen. 

Tak.

Tilmelding Spørgsmål og svar Tilmelding

Er du klar til at tilmelde dig Nordeas panel?

Både kunder såvel som ikke- kunder kan tilmelde sig Nordea panelet

 
 
 
  • Tilmeld dig Nordeas privatpanel, hvis du gerne vil dele din mening om bankydelser som privatkunde
  • Tilmeld dig Nordeas erhvervspanel, hvis du gerne vil dele din mening om bankydelser som erhvervskunde, dvs. som beslutningstager i bankspørgsmål i en virksomhed
  • Tilmeld dig Nordeas private banking-panel, hvis du gerne vil dele din mening om bankydelser som private banking-kunde, dvs. med adgang til en private banking-rådgiver eller formuerådgiver, der yder løbende rådgivning i forbindelse med din personlige og din privatejede virksomheds formue og investeringer.  
Spørgsmål og svar
Hvorfor et panel?
Svar:

Nordeas succes afhænger af den værdi, du synes vi skaber. For at sikre at vi lever op til dine behov og forventninger, vil vi gerne høre din mening om vores serviceydelser, produkter, kommunikation og meget mere. 

Panelerne er åbne for både kunder og ikke-kunder.

Hvad kræver det af mig?
Svar:

Vi sender dig løbende en mail (muligvis også en sms) med tilbud om at deltage i en undersøgelse på nettet. Du kan så vælge at klikke på linket i mailen og svare på undersøgelsen, når du har tid, eller du kan vælge at se bort fra mailen. Desuden kan det være, at vi kontakter dig, for at høre om du er interesseret i at hjælpe os på andre måder, fx deltagelse i en fokusgruppe.

Bliver jeg bedt om at give personlige oplysninger?
Svar:

Vi vil gerne have en grundlæggende viden om vores deltagere og deres generelle engagement og interesse for bankspørgsmål. Derfor sender vi dig i første omgang et spørgeskema med en række indledende spørgsmål. Dine svar er med til at sikre, at vi kun sender dig de undersøgelser, der er relevante for dig.

Vi opbevarer altid dine svar på en sikker måde. Du kan læse mere om vores generelle vilkår for behandling af personoplysninger

Bemærk, at du selvfølgelig aldrig bliver bedt om at give følsomme oplysninger som fx adgangskoder eller konto- og kortoplysninger. Du bliver heller ikke bedt om at installere software.

Risikerer jeg at blive spammet?
Svar:

Nej. Du vil ikke få sendt nogen form for markedsføringsmateriale eller reklamer, og vi bruger kun dine kontaktoplysninger i forbindelse med panelet.

Får jeg mulighed for at se resultaterne af undersøgelserne?
Svar:

Vi informerer dig løbende om vores seneste erfaringer baseret på panelets feedback. Vi sætter stor pris på dit bidrag og vil gerne fortælle, hvordan vi bruger det til at forbedre banken. 

Hvad får jeg til gengæld?
Svar:

En bedre bank. Muligheden for at blive hørt og påvirke udviklingen af Nordea. I nogle undersøgelser er der mulighed for at vinde præmier.

Kan jeg melde mig ud af panelet?
Svar:

Selvfølgelig, når som helst. Du klikker bare på linket "Jeg vil gerne melde mig ud af Nordea panelet" i en af de mails, du har modtaget fra os.

Hvem håndterer indsamling, analyse og rapportering af data?
Svar:

Nordeas Customer Insight-team håndterer indsamling, analyse og rapportering af data.

Kan jeg være anonym?
Svar:

Nordea garanterer, at dine svar i undersøgelserne kun bliver præsenteret i sammenfattet form, og at dit navn og mailadresse derfor aldrig indgår i en rapport. Dit navn, mailadresse og øvrige oplysninger fra det indledende spørgeskema bliver dog gemt i vores database. Disse oplysninger bliver behandlet sikkert og fortroligt. 

Du kan læse mere om vores generelle vilkår for behandling af personoplysninger her.