Nye muligheder for at komme i kontakt med os

Kære kunde

I Nordea vil vi gerne gøre det nemmere for dig at få rådgivning, når det passer dig. 

Du vil som altid kunne få rådgivning af din nuværende rådgiver. Derudover får du nu også adgang til et helt team af rådgivere, der arbejder sammen med din rådgiver og alle har kompetencerne til at tage sig af din henvendelse.

Sådan kontakter du os
Ønsker du rådgivning, kan du kontakte os på telefon eller sende en mail i netbank. Du kan finde vores kontaktoplysninger på forsiden af din netbank.

Husk også, at du døgnet rundt kan komme i kontakt med en medarbejder i Nordea 24/7 Erhverv på telefon 7033 4444 eller via mobilbank og netbank.

eFilial – den digitale mulighed, når du er selvstændig erhvervsdrivende
Du har også mulighed for at vælge vores eFilial, hvis du foretrækker at få rådgivning hjemmefra, eller mens du er på farten.

I eFilialen er åbningstiderne udvidet til kl. 8-20 man-torsdag og kl. 8-18 om fredagen, så du kan få rådgivning, når det passer dig via onlinemøder, telefon og mail.

Hvis du ønsker at høre nærmere om eFilial Erhverv+Privat, kan du kontakte os på telefon 7033 4444.