Chat Åbner i nyt vindue Ring til os Åbner i nyt vindue Find os Åbner i nyt vindue

Spørgsmål og svar Nordea Gold

Nordea Gold

Hvordan bestiller jeg et kort?

Sådan gør du: 

  • Log på Netbank 
  • Klik på kort 
  • Klik på ”Bestil kort” 
  • Godkend med ”adgangskode”
Jeg har glemt min pinkode?

Du kan genbestille koden via mail i netbank, chat eller ved at ringe til Nordea 24/7 på 70 33 33 33 

Genbestilling af pinkode koster 45 kr.

Mit kort er blevet stjålet, hvad skal jeg gøre?

Du skal spærre dit kort hurtigst muligt. Det kan du gøre i Netbank eller ringe til Nordea 24/7 på 70 33 60 60.

Hvordan spærrer jeg mit kort, når banken har lukket?

Du kan ringe til Customer Service på 70 33 70 80 eller Nordea 24/7 på 70 33 60 60. Du kan ikke spærre Nordea Gold i Netbank eller Mobilbank.

Min kode er blevet afluret, hvad skal jeg gøre?

Spær dit kort i netbank, i mobilbank eller ring til Nordea 24/7 på 70 33 60 60.
Jo hurtigere du spærrer dit kort, jo mindre er risikoen for, at en anden kan misbruge det.

Mit kort er blevet misbrugt, jeg kender ikke betalingen

Du har mulighed for at lave en indsigelse.

Hvor meget kan jeg hæve på mit Nordea Gold?

Du kan hæve op til 6.000 kr. pr. døgn i alle banker og pengeautomater, der er tilsluttet MasterCard-samarbejdet.

Hvad koster det at bruge Nordea Credit og Nordea Gold?

Fysiske butikker må opkræve et beløb, hvis der betales med Nordea Credit eller Nordea Gold. Butikkerne skal gøre opmærksom på det, inden betalingen sker.

Ved køb via internettet, postordre mv. og i udlandet kan forretningen kræve et beløb for serviceydelsen. Beløbet oplyses af forretningen og følger de regler, der gælder i det pågældende land og ved fjernsalg.

Hvad koster et Nordea Gold?

Find priser på Nordea Gold her

Hvornår bliver mine betalinger trukket på min konto?

Se datoer for, hvornår betalinger bliver trukket på denne side. 

Hvordan bliver forbruget trukket på min konto?

Forbruget bliver trukket på din konto via Betalingsservice en gang om måneden, hver den første.