Kort klar i Mobilbank eller Wallet

Få minutter efter du har bestilt dit kort, kan du tilføje det til Apple- eller Google Pay

Det fysiske kort skal aktiveres

Du modtager fortsat et fysisk kort med posten. Det skal aktiveres inden 20 dage, selvom du allerede bruger det

Ring og brug chip og pinkode

Dit kort er først aktiveret, når du har har ringet på 44 89 73 50 og brugt chip og pinkode én gang

Se, hvordan du kommer i gang med Apple Pay og Google Pay

iPhone

  • Hvis du har en iPhone, finder du det nye kort i din Mobilbank under menupunktet Oversigt (i den nederste menubjælke ). Tryk på Føj til Apple Pay, aktiver med MitID, og så er du klar til at betale med kortet med Apple Pay. Læs mere om MitID.
  • Du kan selv vælge, om du vil betale med touch ID, eller om du vil bruge en kode, som du selv vælger. Læs mere om Apple Pay .

Android

  • Hvis du har en Android telefon, finder du det nye kort i din Mobilbank under fanen Oversigt (i den nederste menubjælke). Tryk på Tilføj til Google Pay, aktiver med MitID, og så er du klar til at betale med kortet med Google Pay. Læs mere om MitID.
  • For at betale med Google Pay, skal du låse din telefon op og holde den hen til terminalen. Læs mere om Google Pay 
  • Husk at hente Google Pay-appen i Google Playstore.

Sådan bruger du dit digitale kort med Apple Pay og Google Pay

Få minutter efter du har bestilt dit digitale kort og modtaget det i Nordea Wallet, er du klar til at bruge kortet med enten Apple Pay eller Google Pay. Se her, hvordan du laver en betaling.

Ups! Tillad Marketing cookies for at se indhold som dette fra Nordea

Ups! Tillad Marketing cookies for at se indhold som dette fra Nordea