Slut med krøllede kvitteringer og manglende bilag

For at gøre livet lettere for dig, har vi indgået et samarbejde med Acubiz. Det betyder, at vi i samarbejde med Acubiz kan tilbyde en komplet firmakortløsning med First Card og Acubiz app til registrering og håndtering af udgifter og tilhørende bilag. First Card og Acubiz er fuldt integreret, hvilket gør det nemt at dokumentere din virksomheds udgifter – korttransaktioner og kvitteringer matches automatisk på bare 30 sekunder. Derudover kan du nemt og enkelt eksportere dine udgiftsdata fra Acubiz til dit økonomisystem, og dermed spare tid på manuelt arbejde på din bogføring.

Acubiz Udgifter - App til udlægshåndtering

Ups! Tillad Marketing cookies for at se indhold som dette fra Nordea

Med Acubiz Ones feature ‘Udgifter’ har du altid din udlægshåndtering lige ved hånden! Registrér og send kvitteringer med mobilen. Tag et billede og få sekunder efter har du klaret din udlægshåndtering – både ved køb kontant og med firmakreditkort.

Priser og indhold

Det er muligt at få en samlet Acubiz Lite- og First Card-løsning fra 60 kr.* månedligt per kort/bruger. Vær opmærksom på, at Acubiz opkræver en implementeringspris, der starter fra 11.000 kr. Implementeringsprisen afregnes direkte med Acubiz.

*Acubiz Lite koster 30 kr. månedligt og First Card Corporate-aftalen koster ligeledes 30 kr. månedligt (betales dog som årligt beløb på 360 kr.)

Sådan fungerer Acubiz med First Card

  1. Tag et billede af kvitteringen via app’en 
  2. Udfyld nogle få informationer for at dokumentere udgiften 
  3. Korttransaktionen registreres efterfølgende automatisk i app’en og matches med den tilhørende kvittering samt de indtastede informationer om f.eks. omkostningstype og formål – alt sammen på kun 30 sekunder. 
  4. Send derefter til godkendelse og bogføring.

Alt sammen i én og samme app

Acubiz Lite-løsning

En Acubiz Lite-løsning indeholder følgende:

  • Integration af First Card-firmakort
  • Acubiz One-app/web-app
  • Godkendelse af udlæg
  • Køb af firmakort
  • Automatisk håndtering af valuta
  • Dataløn eksport
  • Udgiftsrapport

Acubiz-tilkøb

Acubiz-løsning kan opgraderes med bl.a.:

  • Diæter
  • Dimensionel opdeling
  • Avancerede arbejdsgange, bl.a. firmapolitikker, projektgodkendelse osv. 
  • Flere sprog og integrationer
  • Automatisk opdatering af stamdata