Om Corporate Access Lite

Corporate Access Lite er en filbaseret løsning til automatisering af din virksomheds betalings- og afstemningsprocesser. 

Ved at forbinde dit økonomisystem til Corporate Access Lite, får du mulighed for at udveksle betalinger og indbetalingsinformation automatisk (det forudsætter, at din udbyder har etableret forbindelse til Corporate Access Lite). 

Det betyder, at du slipper for manuelt at indtaste betalinger eller uploade betalingsfiler, hvilket frigør tid, som du kan bruge på at drive din virksomhed.

Sådan fungerer Corporate Access Lite

  1. Du opretter et betalingsforslag og godkender det i dit økonomisystem.
  2. Betalingsinstruktionerne sendes direkte til Nordea via Corporate Access Lite og bliver udført på den valgte betalingsdato.
  3. Den aktuelle status på betalingen vil fremgå af dit økonomisystem.
  4. Informationer om indbetalinger sendes direkte til dit økonomisystem via Corporate Access Lite, hvilket gør det muligt at lave en automatisk afstemning.

Fordele med Corporate Access Lite

  • Fuldautomatisk: Dit økonomisystem vil altid være opdateret med transaktioner og saldi, der automatisk overføres på daglig basis. 
  • Fuld økonomisk overblik: Fordi transaktioner og saldi automatisk opdateres, har du altid fuldt overblik og kontrol med økonomien – både hvad angår ind- og udbetalinger.
  • Nem og enkel integration: Kan integreres med de fleste økonomisystemer – nemt og enkelt.

Priser for Corporate Access Lite

Et månedligt gebyr på 100 DKK for at bruge løsningen, hvor du kan tilmelde op til 3 konti per selskab.

Få Corporate Access Lite til din virksomhed

Udfyld formularen i Nordea Business og underskriv aftalen digitalt via Nets – nemt og enkelt.

Log ind og bestil Corporate Access Lite Åbner i nyt vindue

Relateret indhold