Har du en afsluttet inkassosag efter 1. oktober 2010 men har ikke fået et informationsbrev inden 1. december 2023

 

Vi er ved at undersøge en række mulige fejl i vores system til inddrivelse af gæld. Fejlene kan desværre betyde, at nogle kunders inkassogæld kan have været registeret forkert i systemet, og vi gennemgår derfor sager, der kan være påvirket af fejlene.

 

Hvis der er risiko for, at en inkassosag er berørt, har vi bestræbt os på at informere kunden inden 1. december 2023.

 

Har du imidlertid en afsluttet inkassosag efter 1. oktober 2010, men du har ikke fået et informationsbrev inden 1. december 2023 fra os eller et af de selskaber, der håndterer inkassosager for os, beder vi dig udfylde nedenstående kontaktformular.

 

De fleste informationsbreve er sendt som digital post, så tjek eventuelt din digitale postkasse (fx e-boks) for at se, om du har fået brevet. Bemærk, at afsenderen på brevet kan være andre end Nordea.

 

Udfyld formularen og tryk ”Send”, så vender vi tilbage til dig: 

*Bemærk at kun åbne sager og lukkede sager afsluttet efter 1. oktober 2010 undersøges.