Fordele ved at blive kunde

  • En personlig rådgiver, som tager udgangspunkt i dig, din familie, dine drømme og helheden af din økonomi.

  • Adgang til et stærkt hold af specialister, som har den førende lokale og nordiske ekspertise.

  • En bank tæt på - uanset om det er gennem et personligt eller et digitalt møde.

  • Prioriteret Fasttrack Service til vores kontaktcenter, når du har brug for hjælp.
    Vi er der, når du har brug for det. Døgnet rundt alle ugens dage.

  • Brugervenlige digitale løsninger – få overblik over din økonomi og udviklingen af dine investeringer på Mobil- og Netbank.

  • Bæredygtige investeringsløsninger, hvor vi udvælger selskaberne ud fra deres håndtering af miljøspørgsmål, sociale forhold og selskabsledelse. 

  • Slip for at betale formidlingsprovision, når du investerer i fonde.

  • Særlige kreditkort med adgang til eksklusive lounges, omfattende forsikringer og rabatter på hoteller og restauranter, mm.

  • Webinarer og events, hvor du kan blive inspireret af vores eksperter og netværke med andre Private Banking-kunder.

  • Adgang til de mest aktuelle analyser, rapporter og nyheder.

Sådan bliver du kunde

  • Businessman and woman having a meeting

    1. Vi lærer dig at kende


    Ræk ud til os eller lad os kontakte dig. Vi tager en uforpligtende snak, hvor vi lærer dig, dine drømme og din økonomi at kende.
    Vi besvarer også alle de spørgsmål, du har til os. 

  • mobile-small

    2. Du får et tilbud


    For at kunne give dig et personligt tilbud, beder vi om nogle informationer omkring din økonomi. Vi behandler dem fortroligt og sletter dem, hvis du vælger ikke at skifte til os.

  • advisor-customer

    3. Vi sørger for resten


    Hvis du vælger at skifte til os, så klarer vi alt det praktiske. Ingen af dine konti eller kort lukker ned, før alt er oppe at køre hos os. Du bestemmer også selv, om du vil informere din egen bank først.  

Spørgsmål og svar

Ups! Tillad Marketing cookies for at se indhold som dette fra Nordea