Online services

Som Private Banking-kunde har du, udover adgang til Nordeas online-services og –løsninger, også adgang til specifikke Private Banking-løsninger.

Netbank

I Nordeas netbank kan du døgnet rundt nemt og sikkert ordne dine daglige bankforretninger.

Netbank giver dig adgang til oplysninger om dine konti og lån, samt et overblik over din formue. Ligesom du kan søge information om kreditkort, skrive til os, betale dine regninger, overføre penge og meget mere.

Læs mere om netbank på nordea.dkÅbner i nyt vindue

Nordea Investor

Hvis du ønsker at følge markedet og investere online, er Nordea Investor et ideelt og fleksibelt valg.

Nordea Investor virker på computer, smartphone og tablet.

Nordea Investor kan skræddersys til dine behov og gør din online-handel simpel og let. Vi er selvfølgelig altid til rådighed, hvis du ønsker investeringsrådgivning. 

Læs mere om Nordea Investor på nordea.dkÅbner i nyt vindue

Mobilbank

Med vores mobilbank kan du nemt og sikkert ordne dine daglige bankforretninger på din smartphone eller tablet.

I appen kan du nemt få adgang til dit kontooverblik og de mest populære services, fx betale regninger og skrive til os.

Nordeas mobilbank er tilgængelig på iPhone, iPad og Android telefoner.

Læs mere om vores mobilbank på nordea.dkÅbner i nyt vindue

Apple Pay

Med Apple Pay kan du nemt, hurtigt og sikkert betale med din iPhone og Apple Watch. Du kan bruge Apple Pay i de fleste butikker både i Danmark og i udlandet, og du kan betale i apps og i online-butikker. Du godkender dine køb med Touch ID uden brug af pinkode, og du kan tilmelde alle dine Nordeakort.

Se, hvor nemt du kommer igang på nordea.dkÅbner i nyt vindue

Online møder

Med online-møder med din Private Banking-rådgiver opnår du en høj grad af fleksibilitet. Du kan holde møder hjemmefra, på jobbet eller fra sommerhuset. Det kræver blot en internetforbindelse og en Nordeas adgangskode – og selvfølelig enten en computer, iPhone, iPad eller Android enhed.