Mobilbank

Med mobilbanken har du så godt som hele banken lige ved hånden. Med den seneste opdatering får du et bedre overblik over, hvad du bruger dine penge på.

Din mobilbank bliver snart opdateret

Enkelte knapper hedder noget nyt – men det meste vil stadig ligne sig selv.

Og så har vi en nyhed til dig. Nu vil du nemlig kunne se, hvad du bruger dine penge på (og hvad du bruger flest penge på, hvis du er nysgerrig). Dit forbrug vil fremover blive inddelt i kategorier, så du nemt og hurtig kan få overblik over, hvad du bruger på fx Mad & drikke, Shopping eller Bolig. Vi håber, det giver dig et bedre overblik over din økonomi.

Opdateringen af din mobilbank sker automatisk i løbet af maj måned, når du opdaterer dine apps. Efter opdateringen vil du fortsat have alle de funktioner, du kender fra mobilbanken – fx se saldo, overfør penge og betal regninger. 

Se de nye opdateringer i videoen.

Læs mere her, hvis du vil vide, om din mobil eller tablet understøtter den nyeste version af mobilbanken.

Bemærk, at første gang, du logger på, skal du bruge NemID eller MitID.  

Ups! Tillad Marketing cookies for at se indhold som dette fra Nordea

Se, hvad du bruger dine penge på

Dit forbrug bliver inddelt i kategorier, så du nemt og hurtigt kan få overblik over, hvad du bruger dine penge på. 

Categorization tab screenshot

Mobilbanken husker dine pinkoder

Hvis du glemmer pinkoden til dit betalingskort, kan du hurtigt genfinde den direkte i mobilbanken.

Se pinkode NDM

Hvad kan mobilbanken?

Kort

  • Tilføj dine kort til Apple Pay eller Google Pay og betal i butikker, der tager imod kontaktløse kort. 

  • Se pinkoderne til dine betalingskort.

  • Midlertidig og permanent spærring af dine kreditkort.

  • Minimer risikoen for svindel ved at begrænse, hvilke geografiske områder af verden dit kort kan bruges i. Du kan også selv vælge, hvis dit kort ikke skal anvendes til internethandel. 

Daglig økonomi

  • Få et nemt overblik over dine forbrugsvaner. Dit forbrug inddeles i kategorier, så du nemt kan følge med i, hvad du bruger dine penge på.

  • Tilføj andre banker til Nordeas mobilbank.

  • Du designer selv din forside med de ting, du bruger mest.

  • Se dine konti, og hvad der er gået ind og ud på hver konto.

  • Overfør penge mellem egne konti eller til andre.

  • Overføre penge til udlandet

  • Omregne valuta 

  • Få et hurtigt overblik over dine investeringer og afkast.

  • Få hurtig adgang til Nora, Nordeas digitale investeringsrådgiver.

  • Send og underskriv dokumenter direkte i appen.

Kontaktmuligheder

Når du vil i kontakt med os, så ring eller chat via mobilbanken. Så bliver du nemlig automatisk genkendt.

  • Ring eller chat med os.

  • Send og modtag beskeder fra banken i mobilen.

Login-metode

Vælg selv din foretrukne login-metode til mobilbanken.

  • Hurtigt login med ansigtsgenkendelse, fingeraftryk, MitID, NemID eller personlig kode. Den personlige kode må ikke indeholde dit CPR-nummer.
Hvordan kommer jeg i gang med den nye version?

Hvordan kommer jeg i gang med den nye version?

Du vil modtage opdateringen af Mobilbank i App Store eller Google Play Store.

Hvis du har Mobilbank, vil du automatisk modtage en opdatering. Hvis du ikke har Mobilbank, kan du finde appen i App StoreÅbner i nyt vindue og Google Play StoreÅbner i nyt vindue under navnet "Nordea Mobile - Danmark".

Hvordan kan jeg opdatere appen?
Vilkår for brug

Hvordan kommer jeg i gang med den nye version?

Du vil modtage opdateringen af Mobilbank i App Store eller Google Play Store.

Hvis du har Mobilbank, vil du automatisk modtage en opdatering. Hvis du ikke har Mobilbank, kan du finde appen i App StoreÅbner i nyt vindue og Google Play StoreÅbner i nyt vindue under navnet "Nordea Mobile - Danmark".

Hvordan henter jeg den nye app?

Hvis du allerede har Mobilbank, skal du blot opdatere din app i App Store eller Google Play Store. Hvis du har slået automatiske opdateringer til, skal du ikke foretage dig noget.

Har du endnu ikke Mobilbank, kan du hente appen til din iPhone/iPad herÅbner i nyt vindue eller til din Android herÅbner i nyt vindue.

Hvis du ikke kan finde appen i App Store eller Google Play Store, kan det skyldes, at din telefon ikke understøtter vores app. Nordea Mobile er af sikkerhedsmæssige årsager udviklet til iOS 10 og Android 5.0. Din enhed skal derfor være opdateret til enten iOS 10 eller Android 5.0.  

Hvis din enhed ikke kan opdateres til iOS 10 eller Android 5.0, kan du desværre ikke bruge Nordea Mobile. Du vil dog altid kunne logge på Netbank via din browser på din enhed.  

Vilkår for brug

Mobilbanken giver dig mulighed for at udføre en række bankforretninger. Disse bankforretninger er omfattet af Nordeas vilkår for Netbank. For information om Nordeas behandling af personoplysninger i forbindelse med bankforretningerne henvises til de Generelle vilkår for privatkunder

Vilkår for TouchID (pdf, 79 KB)Åbner i nyt vindue

Regler og vilkår som vedrører kreditkort, kan du finde her:

Nordea Credit (pdf, 147 KB)Åbner i nyt vindue, Nordea Gold (pdf, 147 KB)Åbner i nyt vindue, Nordea Platinum (pdf, 147 KB)Åbner i nyt vindue, Nordea Premium (pdf, 206 KB)Åbner i nyt vindue og Nordea Black (pdf, 129 KB)Åbner i nyt vindue