Chat Åbner i nyt vindue Find os Åbner i nyt vindue

Ris, ros og klager

Har du noget på hjerte? Vi vil altid gerne høre fra dig. På denne side kan du klage eller sende ris, ros samt gode idéer.

Vil du klage?

Er noget gået galt? Så vil vi gerne høre det. Du kan klage online, via brev eller ved at ringe til os. Vi læser klagerne nøje, så du får den rigtige hjælp og vi kan blive klogere på, hvad vi kan gøre bedre. 

Sådan klager du




Onlinehandel i EU?

Dette er særlig relevant, hvis du har bopæl i et andet EU-land end Danmark. Drejer din klage sig om varer eller tjenesteydelser, du har købt på nettet, kan du også klage via EU-Kommissionens online klageportal på ec.europa.eu/odrÅbner i nyt vindue. Når du kontakter EU-Kommissionen, bliver du bedt om at opgive bankens e-mail adresse. Den er: kd.aedron@gilravsnaegalk

Er du utilfreds med behandlingen af din klage?

Er du ikke tilfreds med svaret på din klage, er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservicechef. Kundeservicechefen er ansvarlig for at sikre, at din klage behandles fair og i overensstemmelse med Nordeas standard.  

Du kan:

Er du ikke tilfreds med kundeservicechefens svar, har du som mulighed for at klage til Det Finansielle Ankenævn. Du kan udfylde et klageskema på www.fanke.dkÅbner i nyt vindue eller ringe til Sekretariatet på 35 43 63 33Åbner i nyt vindue.

Ris, ros og gode idéer

Din mening er vigtig for os. Vi lytter til dig, når du gerne vil dele dine oplevelser – både de gode og de dårlige. Måske har du endda konkrete idéer til, hvad vi skal se på? Skriv til os her, så er du med til at lære os, hvordan vi kan blive bedre. 

Vil du hjælpe os med at blive bedre?

Du kan også blive en del af et af Nordeas Paneler, som giver dig mulighed for at komme med feedback og tage del i udviklingen af vores produkter og serviceydelser.