Generel information om tilgængelighed i Nordeas digitale tjenester
På denne side kan du finde generel information om tilgængelighed i Nordeas digitale tjenester. Nordea udvikler sine digitale tjenester, så de er tilgængelige for alle vores kunder. Der er stadig nogle mangler i vores tjenester, som vi arbejder på at løse. Nordeas mål er, at alle vores tjenester er lige tilgængelige uanset enhed, særlige behov eller kundernes situation.
Generelt er tilgængeligheden i de digitale tjenester blevet vurderet af Nordea og eksterne eksperter. Nordea følger A- og AA-kriterierne i Web Content Accessibility Guideline 2.1.
Hvis der er oplysninger, du ikke kan tilgå i Nordeas digitale tjenester, kan du kontakte os her .
Tilgængelighedserklæringer for Nordea digitale tjenester
Tilgængelighedserklæringer for Nordeas digitale tjenester i Danmark er angivet nedenfor og omfatter detaljerede oplysninger om hver enkelt digital tjeneste. I tilgængelighedserklæringen kan du få mere information, hvis den digitale tjeneste endnu ikke er fuldt tilgængelig, og om hvordan tjenesten vil blive forbedret. Nordea opdaterer tilgængelighedserklæringerne, i takt med at tilgængeligheden i vores digitale tjenester udvikles. Hvis du oplever problemer i forbindelse med tilgængeligheden i Nordeas digitale tjenester, som ikke er nævnt i tilgængelighedserklæringerne, vil vi meget gerne høre fra dig. Du finder feedbackformularer i tilgængelighedserklæringerne for de enkelte tjenester eller kanaler.