Chat Åbner i nyt vindue Find os Åbner i nyt vindue

Klagebehandling

Er du utilfreds med behandlingen af din klage? 

Er du ikke tilfreds med svaret på din klage, er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservicechef. Kundeservicechefen er ansvarlig for at sikre, at din klage behandles fair og i overensstemmelse med Nordeas standard. 

Du kan:

  • Kontakte kundeservicechefen herunder
  • Eller sende et brev til:
    Nordea
    Reg. nr. 8390
    Grønjordsvej 10
    Postboks 850,
    0900 København C
    Att.: Kundeservicechefen

Er du ikke tilfreds med kundeservicechefens svar, har du som mulighed for at klage til Det Finansielle Ankenævn. Du kan udfylde et klageskema på www.fanke.dkÅbner i nyt vindue eller ringe til Sekretariatet på 35 43 63 33Åbner i nyt vindue.

Drejer din klage sig om varer eller tjenesteydelser, du har købt på nettet, kan du også klage via EU-Kommissionens online klageportal på ec.europa.eu/odrÅbner i nyt vindue. Det er særlig relevant, hvis du har bopæl i et andet EU-land end Danmark. Når du kontakter EU-Kommissionen, bliver du bedt om at opgive bankens e-mail adresse. Den er: klageansvarlig@nordea.dk.