Nova Åbner i nyt vindue Chat Åbner i nyt vindue Find os Åbner i nyt vindue

Klagebehandling

Det er vigtigt, at du er tilfreds med vores service og rådgivning. Lever vi ikke op til dine forventninger, vil vi gerne vide det. På den måde kan vi undersøge, om vi kan gøre noget anderledes.

Hvis du vil klage

Du har mulighed for at klage, hvis du er uenig i en af vores afgørelser eller utilfreds af andre årsager. Din klage bliver i første omgang behandlet der, hvor situationen er opstået. Det er op til dig, hvordan du vil klage:

Ikke tilfreds med klagebehandlingen

Er du ikke tilfreds med behandlingen af din klage, er du velkommen til at kontakte vores kundeservicechef, som er klageansvarlig for Nordea.

Du kan:

  • Sende din klage online 
  • Eller sende et brev til:
    Nordea
    Reg. nr. 8390
    Grønjordsvej 10
    Postboks 850,
    0900 København C
    Att.: Kundeservicechefen

Skulle vi mod forventning ikke komme frem til en tilfredsstillende løsning, har du som privatkunde mulighed for at klage til Pengeinstitutankenævnet. Du kan udfylde et klageskema på www.fanke.dkÅbner i nyt vindue eller ringe til Sekretariatet for de finansielle ankenævn på 35 43 63 33.

Drejer din klage sig om varer eller tjenesteydelser, du har købt på nettet, kan du også klage via EU-Kommissionens online klageportal på ec.europa.eu/odrÅbner i nyt vindue. Det er særlig relevant, hvis du har bopæl i et andet EU-land. Du skal i den forbindelse bruge bankens e-mail adresse, som er klageansvarlig@nordea.dk.