Bliv erhvervskunde i Nordea – og drag fordel af de mange muligheder

  • 1 Nordea Business Base
  • 2 Kontaktinformationer
  • 3 Om din virksomhed
  • 4 Bekræft oplysningerne og klik på send
  • 5 Tak!

Nordea Business Base

Som erhvervskunde i Nordea får du Nordea Business mobil- og netbank, en driftskonto, et Visa/Dankort eller First Card og adgang til: 

  • Personlig rådgivning og fysisk møde i filial
  • Mulighed for at booke rådgivermøde online
  • Digitale selvbetjeningsløsninger
  • Support hos Nordea Business Center fra kl. 9-17 på chat og telefon

Denne løsning kalder vi Nordea Business Base. 

Nordea Business Base koster 4800 kr. i etableringsgebyr og 245 kr. pr. måned. Hvis du samler dine bankforretninger hos os og er Privatkunde med boligfinansiering, Premium Banking eller Private Banking kunde koster Nordea Business Base 2400 kr. i etableringsgebyr og 75 kr. pr. måned.

Når du har sendt din ansøgning om at blive erhvervskunde, vil du modtage en mail med oplysninger om den videre proces. Du kan dog allerede nu se, hvilken dokumenter vi skal bruge i behandlingen af din ansøgning.

Foruden Nordea Business Base har du mulighed for at tilpasse din løsning, så den passer til din virksomheds behov.

Kontaktinformationer

Før du kan blive erhvervskunde hos os, har vi brug for nogle oplysninger om dig og din virksomhed, så vi kan give den bedst mulige service og rådgivning, og leve op til myndighedernes krav.

Om din virksomhed

For at give den bedst mulige service og rådgivning har vi brug for at vide, hvilken type virksomhed du driver? Derfor vil vi bede dig svare på nedenstående spørgsmål, med dine egne ord.

Behandling af personoplysninger

Som dataansvarlig behandler Nordea personoplysninger for at kunne levere de produkter og tjenester, som parterne har aftalt, samt til andre formål, fx for at hjælpe dig med dine forespørgsler eller for at overholde lovgivning og andre regler. Vil du vide mere om, hvordan Nordea behandler personoplysninger, kan du læse Nordeas politik om databehandlingÅbner i nyt vindue, eller fås ved at kontakte Nordea. Politik om databehandling indeholder oplysninger om den registreredes rettigheder i forbindelse med behandling af personoplysninger, herunder retten til indsigt i oplysninger, retten til berigtigelse, retten til dataportabilitet osv.

Udfylderen af denne formular skal videresende Nordeas politik om databehandlingÅbner i nyt vindue til personer, hvis oplysninger er videregivet til Nordea.