Seneste funktioner

Vi udvikler hele tiden Nordea Business. Her er nogle af de seneste opdateringer:

  1. Forbedret søgefunktion
    Søgefunktionen på Hjælp-siden sender dig direkte ind til en masse god hjælp og info. Den viser også dine seneste søgninger – og er der en tidligere søgning, du ikke ønsker vist igen, kan du nemt fravælge den. Gå direkte til Hjælp i Nordea Business.Åbner i nyt vindue
  2. Find rundt i faste betalinger
    Nu kan du filtrere i faste betalinger, så du kun får vist fx Betalingsserviceaftaler eller udenlandske overførsler. Gå til 'BetalingerÅbner i nyt vindue', og vælg 'Kommende betalinger' og klik på 'Vælg filtre'.
  3. Tilpas dine genveje
    Tilpas genveje på 'OversigtÅbner i nyt vindue'-siden, så du med færre klik kan komme til de steder i Nordea Business, du benytter mest. Tilføj desuden nye genveje, som fx 'Betalingsservice' og 'Find investeringer', ved at klikke på 'Ret' og trække og slippe genvejene i den ønskede rækkefølge.
  4. Køb og sælg værdipapirer
    Det er nu muligt at handle værdipapirer i Nordea Business. De mange funktioner du måske kender fra Nordea Investor er nu også tilgængelige i Nordea Business under fanen Opsparing og investeringÅbner i nyt vindue. Fx kan du nu se udviklingen i din portefølje samt reinvestere udbytter af dine investeringer.
  5. Åbn konto
    I Nordea Business kan du både åbne en driftskonto til din virksomheds daglige økonomi og en opsparingskonto til din virksomheds overskudslikviditet. Gå direkte til Nordea Business og bestil hhv. en driftskontoÅbner i nyt vindue eller en opsparingskonto.Åbner i nyt vindue 

Bedste netbank i Norden

Global Finance Best digital bank award 2024

Nordea Business har vundet tre priser ved Global Finance Awards 2024 i kategorierne:

  • Best Corporate Digital Bank in Western Europe
  • Best Corporate Mobile Banking App
  • Best SME Banking/SME Platform

Udnyt Nordea Business' fulde potentiale. Se tips og tricks til vores mest populære og tidsbesparende funktioner.

Tips og tricks når du bruger Nordea Business

Udnyt Nordea Business' fulde potentiale. Se tips og tricks til vores mest populære og tidsbesparende funktioner.

Vidste du, at du selv kan bestille en lang række services digitalt i Nordea Business? Det er sikkert, nemt og hurtigt.

Bestil selv produkter og services i Nordea Business

Vidste du, at du selv kan bestille en lang række services digitalt i Nordea Business? Det er sikkert, nemt og hurtigt.

Uanset om du foretrækker at finde en løsning selv eller at tale med os, kan du nemt gøre det i Nordea Business.

Få hjælp eller kontakt os i Nordea Business

Uanset om du foretrækker at finde en løsning selv eller at tale med os, kan du nemt gøre det i Nordea Business.

Tips og tricks

Vi udvikler hele tiden funktioner til at løse dine behov. Her er et udvalg af de mest populære og tidsbesparende løsninger.

Vis kvittering

Du kan finde en kvittering for din betaling ved at klikke på posteringen under 'Konti og transaktioner'. Herefter vises en pop-up besked med alle transaktionsoplysninger. Benytter du Nordea Business, får du mulighed for at printe beskeden, og med Nordea Business Mobile kan du tage et skærmbillede af beskeden.

Vis kvittering feature in Nordea Business DK

Tilpas 'Oversigt'-siden med de ting, du bruger mest

Du kan ændre siden 'Oversigt', så rækkefølgen på konti vises lige, som du foretrækker det. Klik på 'Ret', hvorefter du kan 'trække og slippe' for at ændre rækkefølgen. 

Du kan også tilpasse dine genveje på siden, så du med færre klik kan komme til de steder i Nordea Business, du benytter mest. De første fire genveje er dine favoritter og vises på 'Oversigt'-siden. Klik på 'Ret', hvorefter du kan trække og slippe genvejene i den ønskede rækkefølge.

Søg efter alt i Nordea Business

Søgefunktionen er udviklet til at gøre din daglige brug af banken så nem som mulig, når du søger efter information eller services. Indtast et enkelt søgeord, og du får en liste med forslag, som enten dirigerer dig direkte til den service, du søger, besvarer dine spørgsmål i 'Ofte stillede spørgsmål' eller sender dig videre til vores chatbot, Nova, som vil hjælpe dig med at finde en løsning.

Du finder søgefunktionen på 'Hjælp'-siden.

Søg feature in Nordea Business DK

Du kan også finde 'Søg' som genvej på 'Oversigt'-siden.

Søg i genvej 1 feature in Nordea Business DK

Log af Nordea Business ved at ryste mobilen

Du kan indstillle Nordea Business Mobile til at logge dig ud, når du ryster telefonen. Som tegn på at du er logget af, vibrerer din telefon, og en meddelelse vises. 

For at slå indstillingen til, skal du gå til profilikonet og klikke på 'Indstilllinger'. 

Profilindstillinger (mobile) in Nordea Business DK
Klik dernæst på 'Ryst for at logge af'. Herefter du kan slå funktionen til eller fra.

Ryst for at logge af feature in Nordea Business DK

Services i Nordea Business

Under fanen 'Services' finder du et overblik over alle de produkter og services, du selv kan anmode om online. Du kan blandt andet ansøge om lån og bankgarantier, bestille firmakort og betalingsløsninger, åbne og lukke konti samt bestille en række digitale services. 
Services in Nordea Business DK

Indholdet under 'Services' opdateres løbende.

Søgefunktionen

Søgefunktionen i Nordea Business finder du under 'Hjælp'.

Søgefunktionen (desktop) in Nordea Business DK

Benytter du Nordea Business Mobile, skal du klikke på de tre prikker nederst i højre side for at komme til 'Hjælp'-siden. 

Hjælp (mobile) in Nordea Business DK

Søgefunktionen kan dirigere dig til den service, du søger, til relevante FAQ svar eller til vores chatbot, Nova, som kan hjælpe dig med at finde en løsning. 

Chat

Chat med Nova
På 'Hjælp'-siden finder du chatbotten Nova, som du kan chatte med og få hjælp af direkte. Når du benytter chatten i Nordea Business, er du allerede verificeret, så vi kan hjælpe dig hurtigere. 

Chat in Nordea Business DK

Chat med vores rådgivere
Hvis Nova ikke kan hjælpe dig med dit spørgsmål, kan du bede om at chatte med vores kundeservice, Nordea Business Center. De kan hjælpe dig med konkrete spørgsmål om din virksomhed. Chatten med vores kundeservice er åben hverdage mellem 09.00 og 16.00.

Ring til os

På 'Hjælp'-siden kan du finde telefonnummer og åbningstider til vores kundeservice, Nordea Business Center, som står klar til at hjælpe dig med alle typer spørgsmål, du som erhvervskunde måtte have. 

Benytter du Nordea Business Mobile, kan du ringe til os inde fra appen. Du kommer forrest i køen og er allerede legitimeret, så du hurtigere kan få hjælp.

Ring via appen

Savner du noget i Nordea Business?

Du kan indsende din feedback via 'Feedback'-fanen helt yderst til højre på skærmen i desktop versionen af Nordea Business. Vi glæder os til at høre fra dig.

Feedback feature in Nordea Business DK

Se relateret indhold