FAQ om pension og forsikring
- Jeg ønsker at oprette en pensionsordning i min virksomhed. Hvad gør jeg?
Mange selvstændige får ikke indbetalt til pension, sundheds- og livsforsikring. Det er imidlertid både enkelt, trygt og økonomisk fordelagtigt at komme i gang. Det gælder også, hvis du har fået ansatte, og hvis du som CFO har brug for en samlet firmapensionsordning til din virksomhed.
Læs mere om de forskellige muligheder her
Bliv kontaktet angående pensionsordning her
- Hvordan kan jeg forsikre mine ansatte?
Arbejdsskadeforsikring
Hvis du har ansatte, er der ingen vej uden om: Arbejdsskadeforsikring er lovpligtig. Arbejdsgivere har pligt til at forsikre alle medarbejdere, uanset om de får løn eller er frivillige, er på fuld tid eller deltid, eller om de er fast eller løst ansat.
Sundhedsforsikring
Sundhedsforsikring giver adgang til hurtig behandling af en lang række sygdomme og symptomer. Ved stress kan medarbejderen, eller du som den ansvarsfulde arbejdsgiver, få hjælp til at håndtere situationen bedst muligt. En hurtig indsats er uhyre væsentlig for at begrænse risikoen for en længere sygemelding.
Bestil rådgivning af Topdanmark her
- Hvilke muligheder har jeg for forsikringer i min virksomhed?
Vi samarbejder med Topdanmark om at sikre din virksomheds økonomi. Ligesom Nordea har Topdanmark fokus på at gøre tingene ordentligt og på dine præmisser. Det vil sige lokalt og digitalt, når dialogen skal passes ind mellem alt det andet vigtige.
Er du allerede kunde i både Topdanmark og Nordea, kan du naturligvis også opnå de særlige fordele og rabatter.
Bestil rådgivning af Topdanmark her