Tilkøb en Acubiz løsning til din First Card aftale

Med en expense løsning fra Acubiz får du mulighed for at samle alle medarbejderudgifter ét sted. Alt fra registrering, håndtering og godkendelse foregår i én intuitiv app.

Slut med krøllede kvitteringer og manglende bilag

For at gøre livet lettere for dig, har vi indgået et samarbejde med Acubiz. Det betyder, at vi i samarbejde med Acubiz kan tilbyde en komplet firmakortløsning med First Card og Acubiz app til registrering og håndtering af udgifter og tilhørende bilag. First Card og Acubiz er fuldt integreret, hvilket gør det nemt at dokumentere din virksomheds udgifter – korttransaktioner og kvitteringer matches automatisk på bare 30 sekunder. Derudover kan du nemt og enkelt eksportere dine udgiftsdata fra Acubiz til dit økonomisystem, og dermed spare tid på manuelt arbejde på din bogføring.

Sådan fungerer Acubiz

Ups! Tillad Marketing cookies for at se indhold som dette fra Nordea

Med Acubiz One har du altid din udlægshåndtering lige ved hånden! Registrér og send kvitteringer med mobilen. Tag et billede og få sekunder efter har du klaret din udlægshåndtering – både ved køb kontant og med firmakreditkort

Sådan fungerer Acubiz med First Card

  1. Tag et billede af kvitteringen via app’en 
  2. Udfyld nogle få informationer for at dokumentere udgiften 
  3. Korttransaktionen registreres efterfølgende automatisk i app’en og matches med den tilhørende kvittering samt de indtastede informationer om f.eks. omkostningstype og formål – alt sammen på kun 30 sekunder. 
  4. Send derefter til godkendelse og bogføring.

Alt sammen i én og samme app

Tilkøb

  • Diæter
  • Tidsregistrering
  • Momsrefusion
  • Fakturahåndtering
  • Firmapolitikker
  • Rejsesikkerhed
  • Rejsefaktura
  • Fast Track
  • Single Sign-On