Se, hvad du bruger dine penge på

Dit forbrug bliver inddelt i kategorier, så du nemt og hurtigt kan få overblik over, hvad du bruger dine penge på. 

Categorization tab screenshot

Mobilbanken husker dine pinkoder

Hvis du glemmer pinkoden til dit betalingskort, kan du hurtigt genfinde den direkte i mobilbanken.

Se pinkode NDM

Spær dit kort midlertidigt eller permanent

Kan du ikke finde dit kort, spær dit kort midlertidigt. Er kortet helt væk, kan du let spærre det permanent.

Spær kort NDM
  

Hvad kan mobilbanken?

Kort

  • Tilføj dine kort til Apple Pay eller Google Pay og betal i butikker, der tager imod kontaktløse kort. 

  • Se pinkoderne til dine betalingskort.

  • Midlertidig og permanent spærring af dine betalingskort.

  • Minimer risikoen for svindel ved at begrænse, hvilke geografiske områder af verden dit kreditkort (Mastercard) kan bruges i. Du kan også selv vælge, hvis dit kort ikke skal anvendes til internethandel. 

Daglig økonomi

  • Få et nemt overblik over dine forbrugsvaner. Dit forbrug inddeles i kategorier, så du nemt kan følge med i, hvad du bruger dine penge på.

  • Tilføj andre banker til Nordeas mobilbank.

  • Du designer selv din forside med de ting, du bruger mest.

  • Se dine konti, og hvad der er gået ind og ud på hver konto.

  • Overfør penge mellem egne konti eller til andre.

  • Overføre penge til udlandet

  • Omregne valuta 

  • Få et hurtigt overblik over dine investeringer og afkast.

  • Få hurtig adgang til Nora, Nordeas digitale investeringsrådgiver.

  • Send og underskriv dokumenter direkte i appen.

Kontaktmuligheder

Når du vil i kontakt med os, så ring eller chat via mobilbanken. Så bliver du nemlig automatisk genkendt.

  • Ring eller chat med os.

  • Send og modtag beskeder fra banken i mobilen.

Login-metode

Vælg selv din foretrukne login-metode til mobilbanken.

  • Hurtigt login med ansigtsgenkendelse, fingeraftryk, MitID eller personlig kode. Den personlige kode må ikke indeholde dit CPR-nummer.

Ups! Tillad Marketing cookies for at se indhold som dette fra Nordea

Hvordan kommer jeg i gang med den nye version?
Hvordan kan jeg opdatere appen?
Vilkår for brug

Hvordan kommer jeg i gang med den nye version?

Du vil modtage opdateringen af Mobilbank i App Store eller Google Play Store.

Hvis du har Mobilbank, vil du automatisk modtage en opdatering. Hvis du ikke har Mobilbank, kan du finde appen i App StoreÅbner i nyt vindue og Google Play StoreÅbner i nyt vindue under navnet "Nordea Mobile - Danmark".

Hvordan henter jeg den nye app?

Hvis du allerede har Mobilbank, skal du blot opdatere din app i App Store eller Google Play Store. Hvis du har slået automatiske opdateringer til, skal du ikke foretage dig noget.

Har du endnu ikke Mobilbank, kan du hente appen til din iPhone/iPad herÅbner i nyt vindue eller til din Android herÅbner i nyt vindue.

Hvis du ikke kan finde appen i App Store eller Google Play Store, kan det skyldes, at din telefon ikke understøtter vores app. Nordea Mobile er af sikkerhedsmæssige årsager udviklet til iOS 11 og Android 5.0. Din enhed skal derfor være opdateret til enten iOS 11 eller Android 5.0. Bemærk at din Android enhed skal være opdateret til Android 7.0, hvis du ønsker at handle aktier og fonde i Mobilbank.

Hvis din enhed ikke kan opdateres til iOS 11 eller Android 5.0, kan du desværre ikke bruge Nordea Mobile. Du vil dog altid kunne logge på Netbank via din browser på din enhed.  

Vilkår for brug

Mobilbanken giver dig mulighed for at udføre en række bankforretninger. Disse bankforretninger er omfattet af Nordeas vilkår for Netbank. For information om Nordeas behandling af personoplysninger i forbindelse med bankforretningerne henvises til de Generelle vilkår for privatkunder

Vilkår for TouchIDÅbner i nyt vindue

Regler og vilkår som vedrører kreditkort, kan du finde her:

Nordea CreditÅbner i nyt vindue, Nordea GoldÅbner i nyt vindue, Nordea PlatinumÅbner i nyt vindue, Nordea PremiumÅbner i nyt vindue og Nordea BlackÅbner i nyt vindue