Ønsker du at sende en anmodning om at få indsigt i dine personoplysninger?

Du har ret til at få en kopi af dine personoplysninger med information om, hvordan vi behandler dine oplysninger. De fleste oplysninger er allerede tilgængelige i Netbank og Mobilbank, hvor du til enhver tid kan se dem.

Bemærk, at Nordea kan være underlagt lovgivning, der ikke gør det muligt at udlevere alle de oplysninger, du har anmodet om. 

Ved at bruge Nordea Netbank formularen herÅbner i nyt vindue, har du mulighed for at anmode om almindelige personoplysninger indeholdende information, som vores kunder efterspørger regelmæssigt. Du har også mulighed for at anmode om yderligere personoplysninger, herunder mulighed for at anmode om samtlige personoplysninger.

Sådan gør du

Har du adgang til Netbank, så log på og udfyld vores formular Anmodning om at få indsigt i mine personoplysningerÅbner i nyt vindue

Hvis du vil have os til at sende de personoplysninger, Nordea har registreret om dig i forbindelse med de virksomheder, du er involveret i, skal du angive oplysninger om virksomhederne i din anmodning.
Du får svar i Netbank og Mobilbank senest 1 måned efter, at vi har modtaget din anmodning.

Yderligere information

Nordeas politik om databehandlingÅbner i nyt vindue beskriver, hvordan Nordea kan indsamle, bruge, opbevare og dele personoplysninger. Ønsker du at gøre brug af dine rettigheder, kan du besøge vores websites, logge på Nordea Netbank, ringe til kundeservice eller kontakte din lokale filial. Dine rettigheder er beskrevet mere detaljeret i Nordeas politik om databehandling.