Chat Åbner i nyt vindue Find os Åbner i nyt vindue

Mobilbank

Flere spørgsmål om Mobilbank

Hvordan får jeg Nordea Mobilbank?

Det eneste det kræver er, at din smartphone skal være opdateret til enten iOS 10 eller Andriod 5.0.

Du skal starte med at hente app'en i din App Store eller Google Play. 

Når du har hentet den, skal du logge på med NemID, hvorefter den er klar til brug.

Ønsker du tips og tricks til brugen af mobilbank, kan du finde dem her.

Hvor kan jeg se min pinkode til mit kort?

Koden ligger tilgængelig i din Mobilbank:

  1. Tryk på 'Oversigt' i bunden af skærmen
  2. I oversigten trykker du på det kort, du ønsker koden på
  3. Tryk herefter på 'Pinkode' øverst i billedet
  4. Hold fingeren op 'Vis pin' for at se din kode.
Hvordan logger jeg af Mobilbank?

Du skal trykke på 'Vis mere' og derefter 'Log af' øverst i billedet.

Du har også mulighed for at indstille din telefon til at logge af, når du ryster den.

For at aktivere "Ryst for at logge af" skal du:

  1. Tryk på 'Vis mere'
  2. Tryk på 'Indstillinger'
  3. Tryk på 'Ryst for at logge af' og aktiver funktionen.

Når du har slået funktionen til, kan du blot ryste din mobil fra side til side, for at logge af.

Hvordan anvender jeg Touch ID til Mobilbank?

Hvis din enhed har mulighed for Finger Touch, så kan du nemt bruge det til at logge ind på Mobilbank.

Sådan anvender du Touch ID:

  1. Inden du logger på Mobilbank, skal du trykke på 'Skift sikkerhedsløsning'
  2. Her skal du vælge 'Touch ID' under andre metoder
  3. Første gang du anvender Touch ID, vil du blive bedt om at logge ind med NemID
  4. For at aktivere Touch ID skal du læse og acceptere vilkårene og derefter trykke på 'Slå til' og bekræfte med NemID.

Du vil nu kunne logge ind med Touch ID på Mobilbank.

Husk du altid kan skifte log-in metode.