Hvis du oplever, at du har fået et andet registreringsnummer, så skyldes det en intern oprydning i Nordea. Det har ikke nogen betydning for dig, da dit kontonummer er unikt i Nordea.
Så længe kontonummeret er korrekt, kan du både benytte dit tidligere og dit nye registreringsnummer til at modtage overførsler.
Du kan selv oprette en konto i Mobilbank og Netbank:
2. Vælg 'Konti'
3. Vælg den konto, du ønsker at åbne
4. Tryk 'Opret konto'
5. Angiv personligt kontonavn og opret en fast overførsel, hvis du har brug for det
6. Bekræft oprettelsen og godkend med MitID.
En Grundkonto er en betalingskonto, du kan bruge til lønkonto eller budgetkonto. Du registrere den som NemKonto, få kort til den, og foretage betalinger fra den.
En Opsparingskonto er kun til opsparing, men du kan sagtens overføre penge mellem dine egne konti.
Du kan ikke selv åbne en fælleskonto, men vi kan åbne den for dig. Hvis I begge er kunder i Nordea, kan I sende en mail under 'Hjælp' i Mobilbank. Her skal I oplyser jeres navne, CPR-numre og den kontotype, I ønsker at oprette.
Hvis I ikke er kunder i Nordea, kan I blive oprettet. Med en fælleskonto ejer I begge kontoen, og I kan begge foretage betalinger og bestille kort til den
For at åbne en kreditorbeskyttet konto, skal du sende dokumentation på din erstatning. Denne kan du sende til os under 'Hjælp' i Mobilbank eller Netbank. Du vil indenfor 2-5 hverdage modtage en aftale til underskrift på oprettelse af kontoen
For at give en anden fuldmagt til din konto, skal du sende os en mail under 'Hjælp' i Netbank eller Mobilbank.' Hvis fuldmagtshaver ikke er kunde, skal de legitimere sig online via linket nedenfor.