Chat Åbner i nyt vindue Find os Åbner i nyt vindue

Forbrugslån

Flere spørgsmål om forbrugslån

Kan jeg selv overføre penge til mit forbrugslån?

Da dit lån eller kredit er lavet som en lukket konto, kan vi hjælpe dig med at nedskrive eller indfri dit lån/kredit.

Du kan med fordel ringe igennem din Mobilbank eller på 70 33 33 33.

Kan jeg indbetale ekstra på mit lån?

Du kan sagtens indbetale ekstra til dit lån, ved at kontakte os.

Du kan med fordel ringe til os igennem Mobilbank eller på 70 33 33 33.

Kan jeg springe en eller flere betalinger over på mit lån?

Vi vil gerne være behjælpelige med at se på dine muligheder. 

Du kan med fordel kontakte os igennem mobilbank eller på 70 33 33 33.

Hvad er jeres renter?

Renten afhænger af, hvilken type lån du søger. 

Du kan læse meget mere om de specifikke renter på vores hjemmeside, ved at trykke på: 

  1. 'Privat' 
  2. 'Produkter' 
  3. 'Lån og kreditter'

Her vælger du hvilket af vores lån eller kreditter du er interesseret i at kende renten på.

Hvornår er mit lån eller kredit tilgængelig?

Når du har underskrevet dit lånedokument, er dit lån/kredit tilgængelig inden for 24 timer.

Hvordan giver jeg adgang til mine skatteoplysninger?

Du kan afgive dine skatteoplysninger her.

Hvordan ansøger jeg om et lån?

Du kan læse om vores lån og ansøge her.