Chat Åbner i nyt vindue Find os Åbner i nyt vindue

Forbrugslån

Flere spørgsmål om forbrugslån

Kan jeg selv overføre penge til mit forbrugslån?

Nej, det er ikke muligt selv at overføre til sit forbrugslån, men du kan altid kontakte os, så er vi behjælpelige med at lave en ekstra overførsel til dit lån. 

Du kan med fordel kontakte os igennem mobilbank.

Kan jeg indbetale ekstra på mit lån?

Du kan sagtens indbetale ekstra til dit lån - du skal blot kontakte os.

Du kan med fordel kontakte os igennem mobilbank.

Kan jeg springe en eller flere betalinger over på mit lån?

Hvis du kontakter os, skal vi være behjælpelige med at se på dine muligheder. 

Du kan med fordel kontakte os igennem mobilbank.

Hvad er jeres renter?

Renten afhænger af, hvilken type lån du søger. 

Du kan læse meget mere om de specifikke renter, ved at trykke på: 

  1. 'Privat' 
  2. 'Produkter' 
  3. 'Lån og kredit'

Her vælger du hvilket af vores lån eller kreditter du er interesseret i at kende renten på.

Hvornår er mit lån eller kredit tilgængelig?

Du vil gerne vide, hvornår dit lån eller kassekredit er tilgængelig. 

Har du underskrevet og fået godkendt enten et lån eller en kassekredit, kan der gå op til 24 timer, før du kan se lånet i din Netbank eller Mobilbank.

Hvordan giver jeg adgang til mine skatteoplysninger?

Gå ind på vores hjemmeside:

  1. Klik på 'Log på'. 
  2. Klik på 'Skatteoplysninger'. 
  3. Log på med dit NemID.

Du kan også klikke her.

Hvordan ansøger jeg om et lån?

Vi har flere forskellige typer lån. Du kan læse meget mere og ansøge her.