Har du mistet dit kort?

Har du brug for et nyt kort her og nu, så har vi løsningen til dig, hvor du slipper for leveringstid, og kan komme i gang med at bruge det med det samme. Når du bestiller et nyt kort, modtager du kortet i din Mobilbank og Nordea Wallet få minutter efter bestilling. Kortet på mobilen er aktivt, og kan tilføjes til Apple Pay og Google Pay med det samme. Du modtager fortsat det fysiske kort med posten, som du skal aktivere, som du plejer.

Her kan du læse, hvordan du kommer i gang med dit nye kort, så snart det er bestilt – alt efter hvilken telefon du har:

iPhone

  • Hvis du har en iPhone, finder du det nye kort i din Mobilbank under menupunktet Oversigt (nederste menubjælke ). Tryk på Føj til Apple Pay, aktiver med MitID, og så er du klar til at betale med kortet med Apple Pay. Læs mere om MitID her.
  • Du kan selv vælge, om du vil betale med touch ID, eller om du vil bruge en kode, som du selv vælger.
    Læs mere om Apple Pay .

Android

  • Hvis du har en Android telefon, finder du det nye kort i din Mobilbank under fanen Oversigt (nederste menubjælke). Tryk på Tilføj til Google Pay, aktiver med MitID, og så er du klar til at betale med kortet med Google Pay. Læs mere om MitID her.
  • For at betale med Google Pay, skal du låse din telefon op og holde den hen til terminalen.
    Læs mere om Google Pay 
  • Husk at hente Google Pay-appen i Google Playstore

Sådan bruger du dit digitale kort med Apple Pay og Google Pay

Få minutter efter du har bestilt dit digitale kort og modtaget det i Nordea Wallet, er du klar til at bruge kortet med enten Apple Pay eller Google Pay. Se her, hvordan du laver en betaling.

Ups! Tillad Marketing cookies for at se indhold som dette fra Nordea

Ups! Tillad Marketing cookies for at se indhold som dette fra Nordea