Chat Åbner i nyt vindue Find os Åbner i nyt vindue

Sådan foregår et webinar

Et webinar er et onlinemøde med Nordeas specialister. Webinaret varer typisk en time, og du deltager fra din computer, tablet eller mobiltelefon. Webinaret begynder med en introduktion til emnet og rammerne, og du har mulighed for at stille spørgsmål til specialisterne undervejs. De øvrige deltagere kan ikke se dine spørgsmål.

Når du tilmelder dig et webinar, får du en mail, som indeholder et link. Du skal trykke på linket på tidspunktet for afholdelsen for at deltage i webinaret. Vi sender også en mail dagen inden webinaret med en påmindelse, ligesom du får en mail dagen efter med et link til en optagelse af webinaret, uanset om du deltog eller ej. 

Sådan får du den bedste webinaroplevelse

• Sørg for, at du har strøm på din computer, telefon eller tablet, og luk andre programmer

• Klik på dit link i god tid, fx fem minutter inden start

• Brug gerne høretelefoner

• Din mikrofon er slukket under webinaret, så andre kan ikke høre dig – du kan altså fint nyde en kop kaffe undervejs

• Hvis du får problemer med lyd eller billede, kan du prøve enten at genopfriske siden eller lukke webinaret og logge på igen.

Dagen efter afholdelsen får du et link til optagelsen af webinaret sendt til din e-mail-adresse.