Chat Åbner i nyt vindue Find os Åbner i nyt vindue

Sådan foregår et webinar

Et webinar er et onlinemøde med Nordeas specialister. Webinaret varer typisk en time, og du deltager fra din computer, tablet eller mobiltelefon. Webinaret begynder med en introduktion til emnet og rammerne, og du har mulighed for at stille spørgsmål til specialisterne undervejs. De øvrige deltagere kan ikke se dine spørgsmål.

Når du tilmelder dig et webinar, får du en mail, som indeholder et link. Det link skal du trykke på for at deltage i webinaret på tidspunktet for afholdelsen. Vi sender også en mail dagen inden webinaret med en påmindelse. Mails om webinarer kan være på dansk og engelsk, fordi vores nuværende udbyder af webinarsystemet ikke tilbyder en dansksproget version, det beklager vi. Alle webinarer foregår selvfølgelig på dansk.

Sådan får du den bedste webinaroplevelse

• Sørg for, at du har strøm på din computer, telefon eller tablet, og luk andre programmer

• Klik på dit link i god tid, fx fem minutter inden start

• Brug gerne høretelefoner

• Din mikrofon er slukket under webinaret, så andre kan ikke høre dig – du kan altså fint nyde en kop kaffe undervejs

• Hvis du ikke kan høre webinarets lyd, kan du prøve at lukke webinaret og logge på igen.

Dagen efter webinaret får du et link til optagelsen af webinaret sendt til din e-mail-adresse.