Chat Åbner i nyt vindue Find os Åbner i nyt vindue

Fuldmagt

Flere spørgsmål om fuldmagter

Hvordan får jeg en fuldmagt til en andens konto?

For at få fuldmagt til en konto, skal ejeren af kontoen kontakte os.

Derefter vil der blive sendt en fuldmagt digitalt, som du skal underskrive med NemID.

Hvis du ikke er kunde hos os, skal du først legitimeres for at kunne få en fuldmagt. Legitimer dig online her

Hvordan giver jeg fuldmagt til min konto?

For at give en anden fuldmagt til din konto, skal du sende os en mail eller kontakte os.  

Den du giver fuldmagt til, skal være kunde eller legitimeret i Nordea. 

Er vedkommende ikke det, kan de legitimere sig online. Det kan gøres her

Derefter vil du og vedkommende, der skal have fuldmagten, modtage dokumenter til underskrift.

Hvordan tilbagekalder jeg en fuldmagt?

En fuldmagt kan altid tilbagekaldes. Du kan enten sende os en mail eller ringe til os igennem din Mobilbank.

Hvordan får jeg fuldmagt til mit barns konto?

Hvis dit barn er under 15 år og du har forældremyndigheden, kan vi hjælpe dig med at oprette fuldmagt til kontoen.

Du kan med fordel ringe til os igennem din Mobilbank eller på 70 33 33 33.