Chat Åbner i nyt vindue Find os Åbner i nyt vindue

Kontoudskrifter og saldoforespørgsel

Flere spørgsmål om kontoudskrifter og saldoforespørgsel

Hvad er saldoen på min konto?

Du kan tjekke din saldo ved at logge ind på enten Konto-Kik, Netbank, Mobilbank, Nordea Wallet eller Corporate Netbank.

Du kan også oprette en saldo-sms, så du enten dagligt eller ugentligt får en sms med din aktuelle saldo.

Hvor finder jeg min kontoudskrift?

Mobilbank:

  1. Tryk på den konto, hvor du har brug for at en eller flere posteringer fra.
  2. Rul ned i oversigten indtil du har fundet den posteringer du søger.
  3. Tryk på posteringen for at se mere.
  4. Ønsker du en kvittering skal du trykke på 'Kvittering' øverst i billedet.

Det er endnu ikke muligt at finde en samlet kontoudskrift i Mobilbank, men du kan finde dine enkelte posteringer op til 1,5 år tilbage.

Netbank:

  1. Log ind på Netbank. 
  2. Klik på ‘Arkiv’ nederst i venstre side. 
  3. Klik på ‘Kontoudskrifter’, hvorefter der vil komme en oversigt over dine kontoudskrifter.
  4. Under ‘Konto’ vælger du, hvilken konto du ønsker en kontoudskrift fra.

Ønsker du at gemme udskriften, kan du klikke på ‘Gem som pdf’ nederst i højre hjørne. 

Hvor langt tilbage kan jeg se mine kontoudskrifter?

Du kan finde dine kontoudskrifter 5 år tilbage i Netbank. Du trykker blot på arkiv nederst venstre side.

Hvor finder jeg mine kontooplysninger?

Mobilbank:

  1. Tryk på 'Oversigt', og vælg derefter den konto, du ønsker at kende oplysningerne på.
  2. Tryk herefter på 'Kontooplysninger'.

Netbank/Kontokik:

  1. Klik på den konto du skal bruge informationen på.
  2. Klik derefter på 'Kontooplysninger'.