Flere spørgsmål om kontoudskrifter og saldoforespørgsel
- Hvad er saldoen på min konto?
Du kan tjekke din saldo ved at logge ind på enten Konto-Kik, Netbank, Mobilbank, Nordea Wallet eller Corporate Netbank.
Du kan også oprette en saldo-sms, så du enten dagligt eller ugentligt får en sms med din aktuelle saldo.
- Hvor finder jeg min kontoudskrift?
Mobilbank:
- Tryk på den konto, hvor du har brug for at en eller flere posteringer fra.
- Rul ned i oversigten indtil du har fundet den posteringer du søger.
- Tryk på posteringen for at se mere.
- Ønsker du en kvittering skal du trykke på 'Kvittering' øverst i billedet.
Det er endnu ikke muligt at finde en samlet kontoudskrift i Mobilbank, men du kan finde dine enkelte posteringer op til 1,5 år tilbage.
Netbank:
- Log ind på Netbank.
- Klik på ‘Arkiv’ nederst i venstre side.
- Klik på ‘Kontoudskrifter’, hvorefter der vil komme en oversigt over dine kontoudskrifter.
- Under ‘Konto’ vælger du, hvilken konto du ønsker en kontoudskrift fra.
Ønsker du at gemme udskriften, kan du klikke på ‘Gem som pdf’ nederst i højre hjørne.
- Hvor langt tilbage kan jeg se mine kontoudskrifter?
Du kan finde dine kontoudskrifter 5 år tilbage i Netbank. Du trykker blot på arkiv nederst venstre side.
- Hvor finder jeg mine kontooplysninger?
Mobilbank:
- Tryk på 'Oversigt', og vælg derefter den konto, du ønsker at kende oplysningerne på.
- Tryk herefter på 'Kontooplysninger'.
Netbank/Kontokik:
- Klik på den konto du skal bruge informationen på.
- Klik derefter på 'Kontooplysninger'.