Chat Åbner i nyt vindue Find os Åbner i nyt vindue

Oftest stillede spørgsmål til konti

Flere spørgsmål om konti

Hvordan tjekker jeg min saldo?

Du kan tjekke din saldo ved at logge ind på enten Konto-kik, Netbank, Mobilbank eller Nordea Wallet.

Har du ikke adgang til vores selvbetjeningsløsninger, kan du få oplyst din saldo ved at ringe til os døgnet rundt på 70 33 33 33.

Du har også mulighed for at oprette saldo-SMS, så du dagligt får en besked med din aktuelle saldo.

Hvordan opretter jeg en ny konto?

Du kan oprette nye konti i Netbank, ved at gøre følgende:

  1. Klik på 'Konto' i venstre side.
  2. Der åbner sig en undermenu under 'Konto'. Klik på 'Opret konto'.
  3. Vælg den konto du ønsker at oprette.
  4. Udfyld felterne og tryk på 'Fortsæt'.
  5. Bekræft med dit NemID.
  6. Kontoen er nu oprettet og klar til brug.
Hvilke typer af konto kan jeg få?

Hos os er det helt gratis at oprette lige det antal konti du skal bruge for at få overblik over din økonomi.

Vi har forskellige kontotyper, som du kan læse mere om her.