Sådan gør du
Vores digitale tjeneste er lette at bruge og kan benyttes døgnet rundt. For at komme godt i gang skal du bruge:
- Internetadgang
- En computer, tablet eller smartphone (fx iPhone eller Android-telefon)
- MitID
Med Netbank og Mobilbank kan du klare alle de samme ærinder, som du normalt får hjælp til i filialen, men hjemmefra via din smartphone eller computer. Det lyder måske en anelse teknisk, men det er faktisk ganske enkelt – og så er det med samme høje sikkerhed, som du kender fra filialen.
Se videoerne herunder, hvor Robert & Susanne og Evan & Lissy fortæller, hvorfor de bruger banken digitalt.
Vores digitale tjeneste er lette at bruge og kan benyttes døgnet rundt. For at komme godt i gang skal du bruge:
Begynd med at anskaffe dig et MitID, hvis du ikke allerede har det.
Begynd med at få adgang til Netbank ved at ringe til os på 70 33 33 33 – så klarer vi det for dig. Med Netbank kan du se dine konti og overføre penge – direkte fra din computer og med højest sikkerhed.
Når du har adgang til Netbank, får du automatisk adgang til Mobilbank også.
– bare på din smartphone i stedet for din computer. Du er beskyttet af samme høje sikkerhed og kan bruge banken hvor som helst.Få hjælp af en medarbejder
Det er vigtigt for os, at du føler dig tryg, når du bruger vores digitale services – især når det er første gang, du logger på. Har du brug for ekstra hjælp, kan du ringe til os. Vi hjælper dig i gang – stille og roligt – helt i det tempo, du har brug for. Vores telefonnummer er 70 33 33 33Åbner i nyt vindue. Vi sidder klar til at hjælpe dig hele døgnet.