Spær kort i Mobilbank

Mobilbank:

Hvis du ikke kan finde dit kort, men tror du ved, hvor det er, kan du spærre kortet midlertidigt. Det gør du ved at deaktivere ”Tillad brug” under ”Sikkerhed”. Hvis du ved, at kortet er mistet, skal du spærre det permanent ved at følge guiden nedenfor.

1: Tryk på Oversigt

  • Log på din Mobilbank
  • Klik på "Oversigt" og vælg det kort, som du ønsker at spærre

Spærring af kort i mobilbank

2: Vælg Sikkerhed

  • Klik på ”Sikkerhed” og vælg "Spær kortet" som vist i step 3.
  • Vælg, om du samtidig ønsker at bestille et nyt kort med ny pinkode

Spærring af kort i mobilbank

3: Spær dit kort

Spærring af kort i mobilbank

4: Swipe

  • Swipe den grønne knap til højre for at spærre kortet

Spærring af kort i mobilbank

Dit kort er nu spærret. Hvis du har valgt at bestille et nyt kort, kan du allerede nu tage det i brug med Apple Pay/Google Pay via mobilbanken, mens du venter på at modtage det fysiske kort med posten. Læs mere om hvordan du kommer i gang med Apple Pay og Google Pay.

Ønsker du kortet som en hastebestilling, skal du ikke bestille kortet via Mobilbank, men kontakte os på 70 33 33 33. Husk, at du nemt kan ringe til os via Mobilbank – så ved vi allerede hvem du er, når vi tager telefonen.