Chat Åbner i nyt vindue Find os Åbner i nyt vindue

Oftest stillede spørgsmål til kort

Flere spørgsmål om kort

Hvordan spærrer jeg et kort og bestiller et nyt?

Mobilbank

  1. Tryk på 'Oversigt' og vælg det kort, der skal spærres.
  2. Tryk på 'Spær kort' og bekræft det ved at trykke på 'Bekræft permanent spærring'.

Dit kort er nu spærret og et nyt vil automatisk blive sendt til dig. Der går 10-14 hverdage inden du modtager dit nye kort.

Husk dog at dit nye kort allerede kan tages i brug i Nordea Wallet.

Netbank

  1. Klik på 'Kort' i venstre menuside.
  2. Vælg det kort du ønsker at spærre.
  3. Klik på 'Spær kort'.

Dit kort er nu spærret. Ønsker du et nyt kort, kan vi hjælpe dig via chatten eller ved at ringe til os igennem din Mobilbank.

Hvordan genåbner jeg mit kort efter det er blevet spærret?

For at genåbne dit kort, skal du kontakte os og du kan med fordel ringe til os igennem Mobilbank.

Hvor længe går der før jeg modtager mit kort?

Det tager som udgangspunkt mellem 10-14 dage at få sendt et kort med standardlevering.

Alternativt kan vi lave en hastebestilling, så kortet er fremme i løbet af 2-5 hverdage. Prisen for hastebestilling er 250 kr.

Vidste du, at når du bestiller et nyt Visa/Dankort eller Nordea Pay, får du i Nordea Wallet et virtuelt kort med det samme. Dette kort kan du bruge øjeblikkeligt på Apple Pay eller Google Pay, indtil du modtager det fysiske kort med posten.

Det virtuelle kort, er selvfølgelig fortsat aktivt, når du har modtaget og aktiveret det fysiske kort.