Som agent bliver du en del af vores stærke kontaktcenter, som vi kalder Nordea 24/7. Du bliver bankens stemme til vores søde kunder, og din fineste opgave bliver at skabe fantastiske kundeoplevelser, hver gang kunderne ringer for at få hjælp med enten stort og småt.

Se videoen, hvor Burak, Isabella og Kasper fortæller om jobbet og hverdagen i Nordea 24/7.

Ups! Tillad Marketing cookies for at se indhold som dette fra Nordea

En vigtig del af banken

Du kommer til at arbejde i Nordens største bank, hvor du vil spille en vigtig rolle i vores daglige drift.

Som serviceagent står du nemlig i frontlinjen og tager imod og hjælper de privatkunder, som ringer til os med forskellige ærinder.

Du får altså et stort ansvar i en stor og anerkendt virksomhed, hvor der er god mulighed for at udvikle sig og skabe et stærkt netværk.

Meget læring, mange muligheder

Når du starter i jobbet, bliver du lært op i alt det, du skal vide om banken for at kunne løse kundernes ærinder. Derfor er læringskurven stejl, og du vil hurtigt få mange nye kompetencer. 

Udover den bankfaglige viden vil du lære en masse om samarbejde, kommunikation, kundekontakt og proaktivitet. 

Der er derfor masser af udviklingsmuligheder, og flere af vores agenter fortsætter karrieren i andre stillinger i Nordea.

Stærke medarbejdervilkår

Vi har et socialt, sjovt og energisk arbejdsmiljø, og du vil få kolleger i alle aldre og med forskellige arbejds- og uddannelsesmæssige baggrunde. 

Du vil også være omfattet af nogle stærke medarbejdervilkår, der bl.a. indebærer en god løn, forsikringer og pensionstillæg.

Vi er tilgængelige for vores kunder døgnet rundt, alle ugens dage – og derfor har vi også fleksible vagtplaner.